onsdag 18 april 2012

Urbanista Los Angeles

Har ni hört talas om groupon.se?

Groupon har funnits i Sverige i två år. De har flera erbjudanden som de presenterar dagligen och det är på saker som man har i vardagen. Det är allt från restauranger, hotell, teaterbesök och skönhetsbehandlingar. Man kan även göra fina klipp på saker som man har nytta av så som hörlurar. Det var vad jag köpte och jag är fullt nöjd. Kika gärna in på deras sida och gör dina fynd. Här nedan ser ni mitt fynd och vad jag tyckte om dom.

Urbanista Los Angeles

Dessa hörlurar är kabelansluten och har ljudutgångsläge Stereo. Vikten på dom är bara 117 gram och den rekommenderade användningen av detta headset är till mobil eller annan digital spelare.

När man köper dessa hörlurar så Inkluderar följande tillbehör: Ljudadapter till mobiltelefon (för Nokia), ljudadapter till mobiltelefon (för Sony Ericsson), ljudadapter till mobiltelefon (för Samsung)

Design är mycket fin tycker jag. Mina hörlurar är vita och har ett mjukt material som även har vackert laserskurna metallskivor på själva lurarna. De ser mycket stilrena ut och jag tycker även att de ser lyxiga ut. Man kan höja och sänka själva lurarna som du har på öronen och det som sitter närmast öronen är mycket mjuka och behagliga att ha på sig. Dock sitter hörlurarna lite hårt över huvudet första gångerna men det anpassar sig mer efter huvudets form efter ett tags användande. På sladden som även är vit sitter det en liten mikrofon på. Den är inbyggd och är 3,5 mm stor. Denna mikrofon fungerar med de flesta telefoner och musikspelare ute på marknaden.

Ljudet är otroligt bra. Jag har testat flera andra hörlurar förr och de har varit bra men de har varit långt ifrån hur dessa är. Det känns som att musiken sitter inne i örat när man spelar och har hörlurarna på sig och det är inget skorrande ljud eller så. Det är klart och tydligt och man behöver inte ha ljudet så mycket uppskruvat heller.

Jag älskar mina hörlurar och är glad att jag valde dom på groupon.se. De har bra deals på produkterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...