tisdag 4 september 2012

Fringley

Jag hamnade på en sida med jättefina smycken. Fringley hette den och där fanns mycket som var en fröjd för ögat. Jag kikade runt och jag fastnade där kan jag säga. Det var mycket fint och det fanns mycket som jag själv skulle vilja ha.

Jag fann en favorit och vilken det är kan ni se om ni trycker på länken här. Det är ett snyggt handgjort armband i shamballautförande. Det bästa av allt är att armbandet är justerbar i olika storlekar.

När jag kikade runt lite mer så läste jag att de tar inte betalt för frakt eller fakturaavgifter. Så det smyckena kostar är det som du betalar. Man förlorar ingenting med andra ord. De erbjuder till och med 60 dagars öppet köp.

Fringleys facebook sida hittar du här.


Intressant?

1 kommentar:

  1. Min svärmor hade klippt ut en notis om shamballaarmband o hon var nyfiken på hur dom såg ut, så jag googlade åt henne och hon gillade dom.
    Hon ska hänga med på allt, 78 år :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...