måndag 22 oktober 2012

Tack till alla er som röstat

För en tid sedan så slutade en tävling som jag är med i. Resultatet kommer i morgon. Det var om en recension om den populära boken Femtio nyanser av honom. Jag skrev min recension och hoppades på tur. Vinsten är nämligen en resa till Seattle för två personer. I morgon får jag alltså veta vem som vann :-)

Jag vill tacka alla er som röstade på mitt bidrag. Då jag hamnande bland de tio första så har jag iaf vunnit andra delen av serien. Det är alltid något och jag är glad för det. Dock så blir jag överlycklig om juryn skulle tycka min recension var den bästa och skicka mig och sambon till Seattle :-)

Hur det än går så är jag ändå glad över att faktiskt ha fått flest röster i tävlingen och det är tack vare alla er som faktiskt har gett mig er röst. Tack snälla nu ♥

Intressant?

1 kommentar:

  1. oh hoppas du vinner! Spännande!

    Skratta på du, jag skratta åt mig själv, när jag kom hem, inte när jag hade dem i det våga jag ikke :)

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...