fredag 9 november 2012

Volkswagen lanserar ny bil

Volkswagen lanserar sin nya Golf och med det så ställer de 7 frågor som man kan svara på. Jag tänkte först att varför ska man svara på dessa frågor men ju mer jag läste dom ju mer intressanta blev dom ändå. 

One Thing

Det finns vissa saker som man måste välja bort i sitt liv och det finns vissa saker som man aldrig vill ska försvinna.

Om jag skulle välja en av varje som skulle vara resten av mitt liv så blir mitt svar så här och varför jag tycker som jag gör.

En maträtt -  Taco. Där har man lite att välja mellan så det behöver inte vara samma varje dag fast det är det. 
En plats - Cypern.  Jag ser de vita stränderna framför mig.
En person att kyssa - Helt klart min sambo. Jag älskar honom helt enkelt.
En sång att lyssna på - Det skulle bli Jag och min far med Magnus Uggla. Underbar text som gick rakt in i mitt hjärta. Han fick mig att tänka på min älskade pappa.
Support ett lag -  Borgholms IF. Jag stöttar föreningen som finns här där jag bor. Mina barn spelar i den föreningen.
Se en film för resten av mitt liv - Walk The Line.  I den finns allt. En härlig och intressant film om en av den bästa Countryartisten någonsin, Johnny Cash. I den filmen får man höra många fina låtar och man får ta del av två människors liv. 
Se på konst en sista gång - Mina barns teckningar. Det finns inget finare att få ta del av.

Sen kommer då frågan om vilken bil man skulle välja och svaret blir ju helt klart Volkswagen. Jag skulle vilja ha lyxbussen Caravelle Business. Den är stor och rymlig och i den så finns den att få i 9 sits. Hur bra som helst för oss som behöver så många platser. 


One thing Intressant?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...