onsdag 19 december 2012

En resa till Phoenic Copenhagen kanske

Har ni hört talas om Groupon? Det är en sajt med många bra deals. Innan ni ska handla någonting så rekommenderar jag er att gå in där först och se om de har det som ni hade tänkt er fast till ett bra pris.

Jag har varit inne och kikat och jag har funnit många fina deals faktiskt. De har olika kategorier som man kan kika på. Hälsovård och wellnes samt skönhet, shopping, resor, restauranger, fritid och biljetter. Min favorit är helt klart resor.

Vad sägs om en tripp till Danmark? Jag såg att de har en bra deal på ett boende i Danmark för två personer på det fyrstjärniga hotellet Phoenic Copenhagen. Förutom övernattning så ingår det frukostbuffé, mousserande och chokladdoppande jordgubbar vid ankomsten. Det finns på rummet när man kommer. Man kan välja till en trerättersmiddag om man vill och allt detta har ett värde från 2539:- men man betalar bara 1249:-

Jag skulle vilja åka dit med Fredrik och bara njuta av barnledigheten för en stund. Gå runt och kika i Danmark och se vad landet har att erbjuda. Jag och Fredrik förlovade oss i Danmark för 6 år sedan så skulle jag prova en deal på Groupon så skulle det bli inom resor och förmodligen så skulle resan ta oss tillbaka till Danmark där vi förlovade oss.

Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...