torsdag 6 december 2012

Kläder

Denna dagen har sprungit iväg. Jag har sorterat och slängt en massa som inte är något att ha längre. Medan jag städade ur klädkammaren så hittade jag saker som jag har haft nedpackat i några år. Mina foton, brev och vykort bland annat. Det var roligt att gå igenom dom.

Jag har ställt in det som ska in igen och nu kommer då nästa steg. Kläder ska sorteras bort från barnens garderober och naturligtvis min egen garderob med. Min stora dotter växer så det knakar och hon har börjat bli riktigt lång. Hon behöver lite fler kläder och framför allt då byxor.

 Min dotter är inte som jag när jag var i samma ålder som henne. Hon går gärna i joggingbyxor som jag gjorde i och för sig men hon har gärna tights eller stretch jeans på sig. De ska sitta snyggt på kroppen och byxorna ska förutom sitta snyggt även vara super snygga. Det får gärna vara kläder som är mode med.

När jag var barn så tog man på de jeans man hade och sedan var det bra med det. Att hitta kläder som både sitter bra och som dessutom är snygga är faktiskt inte så lätt. Min dotter har definitivt inte samma tycke som jag. När man handlar till henne så får hon vara med och det bästa är nog att ta henne till en affär.

Själv handlar jag gärna på nätet. Att gå i affärer är inget för mig. Det är alltid mycket folk och det tar sin tid innan man blir klar. På nätet kan man titta när man har tid och man får sitta i lugn och ro och kika. Jag hamnade på hemsidan mona.se där de hade snygga jeans som till mig faktiskt. Jag tycker om svarta jeans så blir det ett köp så blir det ett par svarta.

Men innan jag beställer något så måste jag gå igenom garderoberna först. Ha en fin kväll!


Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...