onsdag 12 december 2012

Snö överallt

God morgon alla läsare. De hade lovat mer snö under gårkvällen och natten men det såg inte så ut i morse iaf. Mycket snö har vi men det kom nog inte så mycket mer. Det ser vackert ut när man tittar på det men det är inte roligt att gå i det.

Jag är med i en tävling där man kan vinna en presentkod från CDON. Skulle du vilja ge mig din röst? Tryck här isf.

Idag har jag att göra här hemma. Det ska tvättas och sedan ska det fortsättas med storstädningen. Jag är snart klar med det nu men jag tog en paus på två dagar. Nu känner jag mig taggad igen :-)

Ni får ha en fin dag!

Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...