torsdag 27 december 2012

Sponsrad video

En av mina värsta mardrömmar är att det ska börja brinna i huset. Det är i perioder som jag går och tänker på detta och då går jag igenom i mitt huvud hur jag ska göra för att få ut mina barn. Elden kan man inte styra över så kanske är det därför som rädslan är så stor när det gäller just brand.

Vi köpte brandvarnare för några år sedan och min sambo kollar dom i jämna mellanrum. Vi köpte en ny till hallen för lite sen och alla fungerar som de ska, men ändå så finns rädslan där om brand skulle uppkomma.

Min sambo är deltids brandman så han vet hur han ska göra, men jag kan inte låta bli att undra om lugnet finns där även om det skulle hända något hemma. Förhoppningsvis. Man vet ju aldrig hur man skulle reagera om det händer en själv.

Har du brandvarnare hemma? Om inte så skaffa det. Man vet aldrig om det behövs. Vet du hur du ska installera den? Om inte så kika på videon här nedan. Anders Öfvergård som är känd som den arga snickaren visar hur vi kan minska risken för brand i hemmet.






Läs mer om brandvarnare


Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...