lördag 15 december 2012

Uniprice.com

God morgon. Hur är vädret hos er? Här har det regnat och det ser ut som att det ska komma mer. I stället för snö så blir det blask. Kunde inte snön fått ligga fint till jul? Man kan ju bli deprimerad med detta vädret.

Medan jag satt här och tyckte allmänt synd om mig själv så surfade jag runt här på nätet och hamnade på uniprice.com. Där blev man lite gladare. Så fina kläder de hade. Jag köper ju helst kläder på nätet faktiskt. Man slipper de långa köerna som affärerna har.

Jag bläddrade bland deras kategorier och fann tröjorna. Jag älskar ju tröjor och helst så varma som möjligt. De såg så mysiga ut så jag funderar på att köpa en därifrån. Kika in på min favorit här.

Jag gillar sajter där det är lätt att navigera runt på. Det finns väl inget värre än att hamna på en sajt där man inte vet vad som är huvudkategori eller undermeny. Här ser man det klart och tydligt och bara där sparar man mycket tid.

Nu är det ju som så att uniprice sänder kunden vidare till den bästa och billigaste shoppingen. De har fler än 600 000 tusen produkter och antalet ökar hela tiden. De har produkter från 1000 återförsäljare som finns i ett 40 tal delstater och även här ökas det.

Jag tycker det är en smart idé att samla produkter på ett och samma ställe för att sedan komma till den billigaste affären. Har ni handlat via uniprice.com? Vad tyckte ni isf?

Instagram
Intressant?

1 kommentar:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...