lördag 26 januari 2013

Eurojackpott - Nytt Lottospel


Någon månad innan pappa gick bort så började vi spela på Lotto tillsammans. Det var mest för att det var en rolig grej. Skulle man sedan vinna så var det ju så klar en bonus. Vi vann aldrig men vi spelade inte för så mycket heller. Det som kostade mest var i stort sett Jokern men vi vann inte på det heller. Vi hade i alla fall en trevlig stund när vi satt och rättade Lottot.

Vi spelade mycket förr på Lotto. Man väljer siffror och sedan lämnar man in den. Har man otur så står det massor i kö redan. Nu har ju tekniken gått så mycket framåt att man kan spela Lotto via Internet. Det tycker jag är både bra och dåligt. Jag kan känna att risken för att fastna i ett spel är större när det blir lättare att spela än när man måste ställa sig i kö för att lämna in sin kupong. Spelar man på nätet så sparar man samtidigt en hel del tid. Det är alltså både på ont och gott.

 Jag spelar aldrig med riktiga pengar på nätet. Det är en policy jag har. Oavsett vad det står på hemsidan man hamnar på så spelar jag aldrig med riktiga pengar. Det finns en hel del sajter på nätet där man kan spela om man vill. Den senaste spelet som jag har hört talas om är eurojackpot. Den kom till Sverige den 28 januari. Det spelet garanterar en vinst på 10 miljoner Euro till den som lyckas pricka in alla rätt vid veckans dragning. Det är ju en hel del pengar och jag kan tänka mig att det är många som lockas utav det, men hur stor är egentligen chansen att man prickar in alla rätt?

Jag tycker att sajten ändå verkar trovärdig. De har sin spelstopp på fredagar kl 19:00 och dragningen sker samma kväll kl 23:00 och det hela visas på TV4. Min först fråga till mig själv när jag såg detta var: Ska jag testa detta? Svaret blev till sist nej och det svaret grundar sig på min policy. Jag spelar inte på Internet när det gäller riktiga pengar. Till alla er som spelar önskar jag Lycka till!


  Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...