lördag 5 januari 2013

Mina omdömen om några butiker i Borgholm

 
Många butiker med många olika sortiment. Här finns det mesta
 
 
 
 
Mysigt att sitta här. Lagom dyra
 
 
 
 
Mysigt att sitta här. Lagom dyra
 
 
 
 
Mycket Goa pizzor och trevlig personal.
 
 
 

De har lite av varje men jag tycker deras priser är höga, men det är ändå kvalitet man handlar.


Relativ liten butik men de har en hel del i sin produktion. Jag tycker dock att det är tråkigt att gå in där, men jag är kvinna och de har inga kläder för mig ;-)


Jag brukar handla här när jag är i Eslöv och jag tycker om sorteringen av produkterna som de har. De är någorlunda billiga men personalen är lite sträva.


Jag brukar handla här när jag är i Eslöv och jag tycker om sorteringen av produkterna som de har. De är någorlunda billiga men personalen är lite sträva.


Inte den bästa numera, men de hade väldigt goda pizzor förut. Kanske har de bytat pizzabagare eller så vet jag inte vad som är felet. Jag flev besviken iaf.


Goda pizzor men priserna är lite högre än de andra pizzoriorna, men ibland kan det helt klart vara värt att köpa en härifrån.


Bra krog med god mat till bra priser. Befinner man sig i Stehag så ska man absolut hit tycker jag.


Mycket bra mat och priserna är bra. Personalen är dessutom trevliga.


Mina barn lånar böcker här och de lämnar lånade böcker här med. Tycker det är bra att barnen har nära till ett bibliotek


Barnen lånar böcker här och jag tycker det är kanon att skolan har ett eget bibliotek. De slipper gå ner till den stora biblioteket


Bra personal. Dock så tycker jag att det ibland tar lite tid innan man får komma in. Men annars är det bra. Duktiga läkare.


Sonen spelade tennis vid några tillfällen och det var bra. Stor plats och mycket bra skött med.


är man i Borgholm så tycker jag absolut att man ska gå in på museumet. Det är intressant och kulturellt


Har döpt ett barn i Borgholm och hade då kontakt med förvaltningen. De var bara bra och det var inga problem alls.


Det är många butiker som är medlemmar i denna förening. Det är bra för man kan köpa presentkort och ge bort och då kan den som får det handla i vilken butik de vill som är medlem i cityföreningen


De har lite att välja på men jag tycker att maten är smaklös. Har fått rå hamburgare vid några tillfällen och andra tillfällen har den varit som en skosula.


Fin liten butik. Svårt att komma in med rullstol bara. Bra priser och mycket fina blommor.


Har behövt deras hjälp några gånger och har inget att klaga på. De är mycket duktiga på sitt arbete och personalen är mycket trevliga.


Många fina saker att titta på. Något dyra men jag gillar att bara gå runt och kika på allt de har.


Har varit här med två av mina barn och vi blev verkligen bra bemötta. Jag tycker det är tryggt att vi har sådan personal som vi har.


Har varit inne här några gånger och jag har alltid tyckt att de har ett fint sortiment. Personalen är även bra.


Perfekt läge då den ligger i stan. De har ett blandat sortiment men de är lite dyrare än de andra affärerna. Men det brukar pressbyråar vara.


Här inne är jag ofta. De har både godis, glass och tidningar samt spelhörna. De har även en liten hörna med presenter som man kan köpa. TRevlig personal är ett stort plus.


Har gått här med mina senaste två graviditeter. Fick samma barnmorska vilket jag tyckte var toppen. De är noggranna och tar sig tid att prata.


Fin liten butik med många och fina urval att välja mellan. Personalen är dessutom mycket trevliga


God glass och gott kaffe. De har lite av varje som man kan ta med sig om man ska till stranden sen.


Har inget att klaga på. De gör så gott de kan och det är sällan man får vänta en längre tid för att få komma in.


Bara bra betyg kan jag säga. De är snabba att rycka ut när de får larm. De gör verkligen så gott de kan.


Denna är bra över lag. De tar hand om de små när man kommer. Mäter och väger som man ska.


Har inte behövt att ha kontakt med dom än och vi har el härifrån. Det fungerar som det ska.


Här bodde min pappa när han kom till ön och det var fruktansvärt. Pappa gick ner i depression för personalen var inte trevliga där. pappa fick sitta och vänta länge innan de kom då han ringt efter dom. De lyssnade inte på vad pappa ville utan gjorde allt lättare för sig själv bara. Detta vårdhem är inget jag rekommenderar! Det enda som var positivt med detta hem var föreståndaren. Hon gjorde vad hon kunde.


Underbar personal. Jag kan lämna min son där utan att vara rädd för att barnet inte får den tid och uppmärksamhet som den behöver.


Gillar detta biblioteket. Man hittar lätt vad man söker och skulle man inte göra det så finns det bra personal som man kan fråga. Har aldrig haft några som helst problem med detta bibliotek.


Var här en helg förra året och jag trivdes som fisken i vattnet. Personalen var mycket trevliga och tillmötesgående. Frukostbuffén som ingick var fin och framför allt så måste jag säga att kaffet var gott. Rummen stora och rymliga och man kan laga mat inne i rummet om man vill.


Fräscht ställe. Jag tycker om denna biografen och jag väljer denna först och främst. Tycker personalen är trevliga med.


Mycket nöjd. Jag tycker de har bra salonger samt att det finns gott om plats inne på själva biografen.


Bra urval och god mat. Priset är mycket bra med. Är man ute efter husmanskost så är detta ställe mycket bra att välja.


Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...