tisdag 8 januari 2013

Sponsrad video - Apollo

Har ni sett den nya reklamen som Apollo har gjort? Den får mig faktiskt att vilja boka en resa till soliga och mysiga sandstränder. Videon har de gjort rätt så humoristiskt och jag tycker att den är lite utöver det lilla extra. Man har sett reklamfilmer ibland som är så tråkiga att titta på. Det är inte apollo i alla fall. Jag skulle faktiskt behöva åka till varmare länder. Man blir mycket piggare och man behöver ljuset. Apollo springer på en sandstrand i videon och jag vill bara dit. Tänk att få ligga där och njuta av solens strålar. Vad gott det hade varit. Vintern här hemma är tråkig. Just nu har vi ingen snö och tack och lov för det, men det är kallt och fuktigt i luften. Jag har hellre sol och sommar då. Kan man inte få det så är ju en resa utomlands ett val.

Läs mer om Apollo

Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...