fredag 1 mars 2013

Tobbes trix

Tobbes trix

Tobbes trix innehåller en hel del trix som barnet kan ha mycket roligt med. Min tioåriga son älskade denna låda. Det var en del tjat innan vi öppnade lådan för att se vad som fanns däri och efter det så har sonen varit mycket upptagen med att trolla och visa sina trick för oss. Tobbe Trollkarl är ju en kille som många barn ser upp till och när det gäller trolleri så är det ju extra spännande för vad är det som händer egentligen? Hur kan Tobbe trolla bort sakerna och hur får han tillbaka dom? Ja det är bra frågor. Genom denna låda kan man komma ett steg närmare svaren.

Tobbes trix baseras på barnprogrammet med samma namn med Tobbe trollkarl och det innehåller 35 trick och en DVD skiva där Tobbe visar 10 trick. Allt du behöver finns i kartongen. Där finns tillbehör och instruktioner. Det är inte några svåra instruktioner och tur är väl det då Tobbes trix rekommenderas till barn från 6 år. Det du ser på skivan är trolleritrick som du kan använda dig av hemma. Det är saker som du har i hemmet som man kan trolla med. Billigt och bra. 

I instruktionsboken så finns det steg för steg program och det gör att barnet lär sig mer och på ett bättre sätt. Kan barnet inte läsa så får ju barnet ha en vuxen till hjälp. Jag kan i alla fall lova att det blir många spännande och förbluffande trollkonster. Av de 35 tricken som finns med är några av dom, det svävande kreditkortet, myntet som försvinner och de magiska tändsticksaskarnaär perfekta för streetmagic! Du kan ta med dig dessa vart du än befinner dig. På festen, i skolan, på stranden, ja överallt för att kunna imponera på dina vänner. Varför inte sätta upp en trollerishow hemma?

Om själva produkten och förpackningen
Allt som ligger i lådan är barnvänligt. Det finns inga saker i den som är vassa eller har hårda kanter som kan skada barnet. Det mesta är av plast och papper. De ser ändå trovärdiga ut fast de är av plast och papper. Allt ligger i en bra pappkartong som är hållbar och rätt så slitstark. Sakerna ligger i olika fack i lådan och de hålls på plats så de ligger inte huller om buller i förpackningen. Vilket jag tycker är super för det är tråkigt att öppna en låda som är full med saker och så ligger de överallt i den. Inget skoj alls. På pappkartongen så finns det bilder av Tobbe trollkarl och barnen blir inspirerade av att titta på kartongen. Man öppnar inte förpackningen som man brukar göra. Man brukar ju lufta på locket och sedan så harman sakerna där. Nej man öppnar på ena kortsidan och drar sedan ut det hela. Smidigt och bra. Detta sätt tycker jag är bra för skulle det vara en låda där man lyfter av locket så är det lätt återigen att tappa ut sakerna. Här finns allt i tills man drar ut produkterna. 

Fakta
Djup: 6 cmHöjd: 27 cmBredd: 36,8 cm¨Vikt: 0,56 kg

Sammanfattning - Mitt omdöme i helhet samt mitt betyg

Detta är en trollerilåda som innehåller 35 olka trick samt en DVD med 10 trick som du kan titta på och de 10 tricken kan man göra med saker som manhar hemma. Det är en spännande stund för barnet att få komma närmare svaren på vart sakerna tar vägen. Av mina 7 barn så var det speciellt två som var extra nyfikna på detta. Det var min tioåriga son och min snart sjuåriga son. Min femåriga son var halft om halft intresserad. Av de pojkar som gillade detta mest så var det min tioåring som var mest exalterad över Tobbes trick. Han stod i köket och trollade och försökte komma på fler trick och hur han skulle göra. Sedan visade han glatt upp tricken och han kunde inte hålla sig alla gånger för ibland när han gjorde tricken så berättade han vad det gick ut på. Detta trick öppnade verkligen en ny värld för min son. Han blev nyfiken och intresserad. Tyvärr så ville han inte vara med på bild så det får jag respektera.
Med allt som denna tricklåda gav mina barn så kan jag inget annat än att ge det fem stjärnor av fem möjliga. Det var underhållande och roligt för barnet och det är det som räknas.

Vill du en närmare till på Tobbes tricks så kan du göra det här.

Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...