torsdag 28 februari 2013

Så här tycker jag

 
Här har man varit ett par gånger. Tycker att de har ett bra klädsortiment och priserna är bra mestadels.
 
 
 
 
De har ett bra urval av filmer och de har även det goda snackset till filmen. Trevlig personal och en fin lokal. Helt perfekt
 
 
 

På min tid var detta en stor förening. Trevliga styrelsemedlemmar och de hade mycket bra priser på sina danskurser


Trevlig personal och bra priser på sina produkter. Bra kvalité med. Rekommenderas.


Man blir väl omhändertagen här. Bra personal som lyssnar på en och man känner sig trygg.


Bra personal som lyssnar och kommer med bra råd. Rekommenderas


En av de bästa i Hörby. Här har jag handlat mycket och de har alltid god mat. Trevlig personal med.


Tyvärr så har dessa bara blivit sämre och sämre. För flera år sedan så tyckte jag att dessa var bland de bästa men med åren så har det runnit ut i sanden lite. De kräver betalningar på bilder som redan är betalda.


Stor och fin byggnad. Fina lokaler och många fina och bra böcker att låna.


Stor och fin byggnad. Fina lokaler och många fina och bra böcker att låna.


Här gick man in ibland när man inte hade något att göra. Det var trevligt och gå där och titta.


Här gick jag under en tid i min skoltid och jag tyckte att skolan var bra.


En mycket bra butik med mycket trevlig personal. Kläderna har bra kvalité och bra med storlekar med.


Trevlig personal som gärna hjälper en. Det ser fräscht ut och mycket fina blommor


Tråkig butik. De har vad man behöver men den är tråkig att gå i. Man går in och tar det man ska ha och skyndar sig ut sen. Personalen är dock trevlig.


En butik som jag alltid går in i när jag är i Billinge. Inte så konstigt kanske då denna butik är den enda som finns. Det gör att priserna är lite dyrare än i de stora butikerna. Det är trevlig personal och det ser fräscht ut.


Denna butik är lite charmig. Dock så handlar jag sällan något när jag är där för jag hittar inget som jag blir sugen på. De har mycket utländskt mat men även lite svenskt.


Mycket trevlig butik. Stor men man ser vart man ska gå hän någonstans. Fräscha produkter och trevlig personal.


Mycket bra personal. Fin butik med fräscha produkter. De har det mesta och det är sällan man ser att något är slut


En fin liten butik som ligger mitt i stan. Den är mysig att gå in i men de är dyra. Men det brukar pressbyrån vara.


Jag tycker om denna butik. Den är stor i sitt utrymme och man får plats utan att man går på andra. Dock så har jag svårt att veta vart jag ska gå hän ibland.


Netto är alltid billiga och de har bra varor. Denna butik är mysig att gå in i och man ser vad de har när man tittar runt. De har inte allt liggandes ihop överallt.


Netto är alltid billiga och de har bra varor. Denna butik är mysig att gå in i och man ser vad de har när man tittar runt. De har inte allt liggandes ihop överallt.


Mysig butik med många bra erbjudande till sina kunder. Tycker att de har bra ordning på sina saker


När jag läste för att ta körkort så gick jag hos Svensson. Jag tyckte deras personal var duktiga. De satte verkligen tiden för sina elever. Ska någon ta körkort i Eslöv så rekommenderar jag Svenssons trafikskola.


Många butiker med många olika sortiment. Här finns det mesta


Liten butik men de har en stor trädgård där man kan sitta. Lagom dyra. Trevlig personal.


Mycket Goa pizzor och trevlig personal.


Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...