söndag 20 oktober 2013

Rent slut i huvudet

Jag har varit rent totalt slut i huvudet idag. Så trött jag har varit. Jag drömde tidigt i morse att jag skulle jobba mellan 8-14 men att jag hade missat det. När kl var 12 så kom jag på att jag skulle ju varit på jobbet. Sen tänkte jag om det kanske hade kommit dit folk till jobbet då jag inte har hört något ifrån min chef eller så var det därför som jag inte hade hört något för att hon trodde att jag var på jobb. Precis där i min dröm så vaknade jag av att min mobil ringde.

Yrvaket tog jag telefonen och svarade och hörde att det var min chef. Man hinner tänka måna tankar under några få sekunder. Min första tanke var att det var ingen dröm jag hade. Det var verkligheten. Jag hade glömt att gå till mitt jobb.

Jag vaknade och förstod att det bara var en dröm...TACK OCH LOV! Varför min chef ringde var och frågade om jag ville jobba :-)

Drömmar är roliga. Vissa kommer man ihåg och vissa inte. Det är nog tur att jag inte kommer ihåg den jag drömde i natt för enligt Fredrik så sov jag väldigt oroligt och jag lät tydligen också.  Det var säkert en mindre rolig dröm så det var skönt att inte komma ihåg den.

Det har regnat idag. Rätt skönt väder ändå att gå i. Jag kom ner till jobbet och hade några timmar där. Sen hem och fixa mina små beställningar som jag fick. Det blev ett halsband och ett armband. Sedan gjorde jag ett halsband vid sidan om.

Mitt ena barn hade en kompis hemma. Skriver inte vem av dom som hade det för jag vill inte peka ut någon. Det var en jättegullig kompis och h*n var vänlig och trevlig men tusan vad h*n pratade på. Hela tiden så gick munnen och så säger h*n att h*n är blyg.

?????????????????????????????????????????????

Jag blev helt slut i huvudet. Så mycket prat har jag inte hört på evigheter...hahaha....men h*n hade roligt i alla fall och det hade mitt barn med. Det är huvudsaken.

Nu blir det Solsidan för mig. Ha en fin kväll.


Regnigt i Borgholm på morgonen

Vacker blomma utanför Roberts Coffée

Armbandet till som blev beställt

Halsbandet som blev beställt

Halsband med vita vaxade pärlor


Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...