lördag 12 oktober 2013

Soft Touch och deras skyddskläder

Jag tycker om att sitta vid internet och titta i lugn och ro vad man ska ha, eller som man vill ha. Man tar den tid som behövs. man funderar lite och sedan bestämmer man sig om man vill ha det eller ej. Det börjar närma sig jul och det ska handlas in produkter som mina nära och kära vill ha eller som de behöver.

Soft Touch hade en hel del som jag kan tänka mig att köpa till min sambo och bror. De har skyddskläder och håller man på ute så kan skyddskläder komma väl till pass. De hade handskar och jag funderar på att köpa ett par till mig själv. Kan vara bra att ha på sig när man är i trädgården.

Jag kikade runt lite och fann att man kan ladda ner deras katalog. Perfekt tycker jag för då kan jag titta i den när jag har tid och möjlighet och det vid datorn. Min sambo och min bror kommer inte se att jag tittar i den med andra ord. Ska det vara julklappar så ska det vara hemligt fram till jul.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...