måndag 11 november 2013

Då var det dags för omdömen

 
Mysig butik som jag gärna går in och tittar i, men de är mestadels dyra men ändå prisvärda
 
 
 
Liten butik. Rätt så mysig men priserna är lite höga för min plånbok
 
 
 
Har skiftande meningar om denna skola. När min ena son gick här så var det tufft. Vi fick hjälp men det hjälpte inte. En del sopades under mattan tyckte jag. Nu har jag tre barn på skolan och nu är det inga problem.
 
 
 
Verkar vara en bra skola. Har varit här då mina två barn hade syslöjd här. Fina lokaler och skolgården såg helt okej ut
 
 
 
Här sitter proffsen. De man kan ringa man är i behov av hjälp. Har man turen så får man den. Jag tycker att de är tillmötesgående. De lyssnar iaf.
 
 
 
Har mycket att välja mellan. Mysig butik som jag gärna återkommer till.
 
 
 
De har trevlig personal som vet vad de pratar om. Här kan man vända sig om man söker något speciellt här på Öland.
 
 
 
De gör det mysigt för besökarna när det är Skördefest. Kan inget annat än att bli det högsta betyget.
 
 
 
Det enda gymnasiet de har här på öland. En bra skola
 
 
 
Min lille son micrade min dotters mobil och vi hade inga problem med försäkringsbolaget med att få ut så vi kunde köpa dottern en ny mobil.
 
 
 
Var här på julbord och jag blev besviken. De hade god mat men det fanns inte så mycket att välja på. De hade däremot underhållning och det var trevligt.
 
 
 
Jag gillar att gå in i denna butik. De har många fina saker och det till ett rimligt pris
 
 
 
Mysig affär. Dyra priser men mycket fina produkter
 
 
 
Fin butik med mycket innehåll. Bra personal och bra priser.
 
 
 
Hit åker jag och min kompis nästan alltid hän. Det är mysigt att gå runt och titta
 
 
 
En affär som mina barn gillar. Jag med men jag tycker att dom är dyra.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...