torsdag 14 november 2013

Hitta julklappar

Det närmar sig jul och det är julklappar som står högst upp på listan. Jag har redan fixat en del men långt ifrån alla. Barnen börjar bli stora och de ändra sina intressen efter varje år tycker jag. Hittajulklappar.com är en sajt som har en del olika produkter som passar de flesta. Jag hamnade där och tyckte att de hade en hel del intressanta saker till vettiga priser. Vissa var kanske lite dyra men de var roliga och intressanta. Då kan det vara värt pengarna som man lägger ner. Sedan var några lite mer roliga och ironiska :-)

Visst ser det gulligt ut på bilden? :-) Jag kan tänka mig att pojkar speciellt hade velat ha en sådan här. Många gånger så sitter de väldigt länge på toaletten och bläddrar i sin mobil eller läser en Kalle Anka tidning. Då kan det ju vara lite roligare med denna lilla golfbana.

Jag tror inte bara den hade varit en perfekt julklapp för de små utan jag kan tänka mig att de lite större barnen (samt vuxen) skulle ha roligt med denna. :-)

De hade andra lite mer seriösa produkter med men jag måste erkänna att det var denna typen av julklappar jag fastnade för haha.







Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...