måndag 25 november 2013

Jag fortsätter att bedöma

 
Lagom stor mack med lite av varje. Gick ofta hit när jag bodde där.
 
 
 
Värd att besökas. Goda pizzor o bra priser
 
 
 
De har en del att välja på o det var gott
 
 
 
Mysig butik som har mycket gott att välja mellan
 
 

Liten butik men rätt så mysig. Dock så köper jag aldrig något här, men jag tittar gärna.


En butik som har en del. Trevlig personal


Hit åker vi minst en gång per säsong. God mat


Ett måste om man är i stan. Mycket mat att välja mellan o priserna är helt okej


Helt okej. Mysig lokal och ligger bra i stan


Ett måste om man är i Borgholm. Mycket fina saker.


Har varit bättre. Fin miljö men mycket liv.


Fin camping nära havet men det är mycket liv där.


Ligger fint i stan. Mysiga rum och bra priser.


Mysigt litet hus. Bra priser o ligger nära innerstaden.


Fröjd för ögat. Mycket att välja på. Bra priser.


Mysig butik och trevlig personal.


Köpte förlovningsringarna här. Bra erbjudande o hyfsade priser


Mycket goda pizzor till bra priser. Rekommenderas.


Har mycket fast det är en liten butik.


Har gått in och köpte en bikini för 1000 kr. Billigt? Njae det vill jag inte påstå. Den sitter iofs. Bra och den är skön att ha på sig men det är den från Ellos med som kostade 199kr. Fast den var billig så hade den bra kvalitet


Fröjd för ögat kan man säga om denna butik. Trevlig personal ett plus


Mycket trevlig personal men de är dyra. Jag kan gå in och tittaren jag köper aldrig


Trevlig personal. Fina bilar och bra service


De har höjt sig i mina ögon. Mycket folk o trevligt


Sitter på fiket nu och det är mycket folk här. Trevligt o mysigt. Köpte en god baguette. Trevlig personal. De har höjt sig lite i mina ögon


Trevlig personal o bra service. Fick bra bemötande


En fröjd för ögat. Vackra blommor och en trevlig personal


Hit går man om man är hungrig. Godaste maten i stan


Super god mat. Bra priser o fin personal


De har lite av varje o maten är god men lite dyra


De har det medta. Mysig butik o bra personal


Mysig butik. Många saker att välja på


Trevlig personal som kan sitt arbete. Bara plus


Här finns en hel del att titta på samt köpa. Bra yta och trevliga butiker


Inget att klaga på. Fina smycken till bra priser


Inget att klaga på. Fina smycken till bra priser


Denna butiken går jag gärna och kikar i men det blir sällan några köp.


Är man ute efter skor så är denna butik något för dig. Bra urval men vissa är dyra


Mysig butik med många fina prisvärda kläder


Här tittar jag gärna.. Har en del till bra priser


Fin butik som har det mesta för mannen. Bra priser med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...