måndag 18 november 2013

Korköppnare som räknar

Min minsting är hemma idag från dagis. Vi har myst här hemma hela förmiddagen men nu myser han med en kompis :-) Det är så härligt när de små får en bästa kompis. Jag lämnade honom och gick sedan en tur på stan och sedan tog jag färden hemåt. Jag ville ha en loka som vi har i en glasflaska men jag hittade ingen korköppnare. Jag satte mig vid datorn och hamnade på Allajulklappstips.com, Där hade de en flasköppnade som räknade antalet korkar som man ha öppnat. Den var lite häftig faktiskt. En sådan ska jag nog önska mig i julklapp.


Har man en sådan så är det ju lätt att räkna ihop hur många flaskor man har hällt i sig under en månad haha. 

Den sidan hade många finnas saker som man skulle vilja ha. Jag såg en sockervaddsmaskin och den hade min elvaåriga dotter verkligen älskat. Hon älskar sockervadd och det gör de två yngre syskonen med. Man ska kanske överraska dom med att köpa en sådan? Men jag är inte så glad över att det är så mycket socker. Så jag får se helt enkelt. Men korköppnaren vill jag fortfarande ha :-)

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...