måndag 18 november 2013

Bamse - Världens snällaste och starkaste björn

Bamses Sångbok

Min femårige som älskar Bamse. Jag har en app i min mobil som han använder flitigt. Det är Bamse och hans vänner som han lyssnar på. I den berättas en saga och det sjungs. Denna bok innehåller många fina sånger som man kan sjunga för barnet och framför allt tillsammans med barnet. I denna sångbok kan man sjunga texten och samtidigt läsa en liten serie om varje sångtext. Jag är helt hundra på att min son kommer bli superglad när han får denna sångbok. Min favoritsång i boken är helt klart En Kulen Natt :-)
  • Inbunden
  • Språk: Svenska
  • Läsålder: 0-3 år
  • Antal sidor: 45
  • Utg.datum: 2013-08-19
  • Upplaga: 1
  • Förlag: Egmont Kids Media Nordic
  • Dimensioner: 270 x 185 x 10 mm
  • Vikt: 150 g
  • SAB: Xqja
  • ISBN: 9789174058321

Denna bok finns att köpas hos CDon



Bamses Första Rimbok 

Denna rimbok blir min femårige sons första rimbok. Han älskar Bamse så denna bok kommer att uppskattas högt. Man läser och kan följa de vackra bilderna som finns till för varje text och naturligtvis så är det på rim man läser :-) Det är text till vänster och underbara vackra bilder till höger.

  • Inbunden
  • Språk: Svenska
  • Läsålder: 3-6 år
  • Antal sidor: 36
  • Utg.datum: 2013-08-19
  • Upplaga: 1
  • Förlag: Egmont Kids Media Nordic
  • Medarbetare: Jörgensen, Lise (red.) / Gunnarsson, Joakim (red.)
  • Illustratör/Fotograf: Lars Bällsten, Bernt Hanson
  • Dimensioner: 265 x 205 x 5 mm
  • Vikt: 325 g
  • SAB: Hcf
  • ISBN: 9789174058314
Boken finns att köpas hos Bokus




Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...