söndag 3 november 2013

Liniment lindrar musklerna

Jag har gett mig katten på att börja träna. Det behöver inte vara något stort men som promenader och lite magövningar så jag kan förstärka mina muskler i magen och sedan behöver jag förstärka ryggens muskler med. Jag har börjat så smått men jag måste försöka hålla det så att det blir kontinuerligt.

När man är otränad så är det lätt att sträcka några muskler här och där och det märker jag att jag har gjort de gånger jag tränat, men det får jag ju för att jag inte är van vid att träna. Det finns olika sorters liniment som man kan använda sig av och som faktiskt hjälper.  Det hade nog varit något för mig. Ska ta och kolla upp det där. Det lindrar ju muskelvärk och mjukar upp ens trötta och stela muskler.

Brukar du träna? Använder du dig av någon sorts liniment? Vad använder du dig av för någon sort och hjälper det? Vad jag förstår så finns det en hel del att välja mellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...