söndag 3 november 2013

Belysning är viktig denna tid på året

Kl är 16:00 och man ser redan nu att det börjar mörkna till. Snart blir det mörkt redan vid 15. Man är beroende av ljuset och då man inte får det av solen så får man ta till belysning hemma. Det finns många fina sidor på nätet som har just med belysning att göra men det var speciellt en som jag fastnade för.
Belysningsdesign.se har så fina lampor och det finns en hel del som jag vill ha.

Jag älskar ju ljuset och framför allt solen men när jag inte kan få det så går lampor lika bra. Lampor är ju en del av inredningen hemma egentligen. Den ska passa in och det ska se fint ut. Förr tänkte inte jag på det, men nu på senare år så har det blivit viktigare på något sätt.

Jag har några lampor hemma men skulle behöva investera några till. Barnen där uppe hade jag tänkt och köpa vägglampor till. Lättare för dom tycker jag samt så tar det inte så stor plats. Själv har jag en bordslampa men jag har sängen på så sätt att jag inte kan ha något annat. Vi köpte nya bordslampor och  jag tyckte att de blev så fina. De passade in och det blev en helt annan helhet.

Nu ska jag göra lite middag-. Ni får ha det så bra.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...