lördag 16 november 2013

Skämtlådan från Kärnan

Jag undrar om pojkar någonsin blir stora :-) Jag har fem killar i min barnaskara och det är några år mellan dom. Den yngste är 5 och den äldste ska snart bli 20, men han har flyttat hemifrån så den äldsta jkag har hemma nu ska snart bli 17 år. Min femåring älskade denna lådan. Det gjorde även min sjuåriga son samt elvaårige tvillingen. Hans tvillingsyster var inte så speciellt intresserad av den men min 17 åring tyckte den var häftig. Jag undrar varför? Ha ha.

Jag tror att det beror på alla de äckliga men roliga skämtartiklar som finns i denna låda. Min 17-åring älskar att skämta så det blir en hel del spratt för syskonen och för oss föräldrar. Han och hans mindre syskon som består av killar skratar varje gång de lyckas med att lägga en hundbajs under täcket i systerns säng eller när de lägger en pruttkudde under kudden i soffan. Har de tur så sätter sig någon på den och skratt utlöses.

Denna låda innehåller 35 läskiga bus och skämt och den är ett måste att ha när man har barn som älskar att skämta till det för sin omgivning. Den är från sex år men jag tror inte att det har med åldern att göra utan mer om barnet har sinne för humor. Den finns att köpas hos Lajbanssons.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...