lördag 16 november 2013

Julklappstips

Julklappstips

Det närmar sig jul. Det är inte långt dit nu :-) Jag ser faktiskt fram emot julen. Tycker det är den högtidsdagen som är den bästa på hela året och framför allt den mysigaste. Jag har handlat redan men jag är långt ifrån klar. Blir man någonsin klar egentligen? När man tycker att nu är jag färdig så hittar man ju något litet ändå till någon i sin närhet.

Mina fyra minste barn älskar sockervadd och jag vet att en sådan maskin finns. Kanske skulle man köpt en sådan? Jag tycker dock att socker inte är så bra för tänderna,  men de hade älskat den. GTA till Xbox 360 hade min stora son älskat.

Sen finns det små roliga julklappar med, som till exempel den roliga toalettborsten som ser ut som en tandborste. Den skulle jag mycket väl kunna tänka mig att köpa hem till mig själv.  Varför ska allt vara bra och ha? Något som jag tycker om är pussel. Det finns ett 3D pussel med Eiffeltornet som jag gärna skulle vilja ha så det önskar jag mig själv i julklapp.

Är du färdig med dina julklappsköp?

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...