lördag 16 november 2013

Magasinering

Jag hamnade på sidan magasinering stockholm och läste lite om deras erbjudande. Det är synd man inte bor i Stockholm egentligen för de har en hel del erbjudande, men det är klart att Stockholm har så mycket mer att erbjuda än vad lilla Öland har. Det som gjorde att jag fastnade på deras sida var att min syster ska flytta hit :-) Ja inte till Stockholm utan till Öland.

Vi har sökt efter någon som har magasinering här men det har varit svårt. De man har hittat har varit dyra och man ska betala mer än bara för magasinering. Man ska ju leva med resten av månaden. Jag tycker ändå attd et är bra att det finns. Som nu med min syster. Hon har fått lägenhet här den 1 februari nästa år och hennes lägenhet i Skåne har blivit uthyrd. Hon slipper därmed dubbel hyra.

Dock så är det ju som så att hon ska städa lägenheten där samtidigt som hon ska flytta in här. Det blir lite dubbelt om man säger. Hon behövde magasinering för sina möbler för att slippa stressa ihjäl sig för att hinna städa lägenheten. Det bästa är att hon slipper den dubbla hyras.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...