tisdag 12 november 2013

Sponsrad video: ACO ansiktskräm

Det finns många olika sorters ansiktskrämer att välja på. Vilken ska man använda? Det finns en hel djungel faktiskt. Jag tar det jag brukar ta av, nämligen ACO. Det varumärket kan man alltid lita på. Man blir ett med sin ansiktskräm och det är viktigt att man känner sig hemma med den produkt som man ska använda i ansiktet. När jag smörjer in mig i ansiktet så vill jag inte ha något som kletar och blir klibbigt. Krämen ska vara smidig och det ska kännas bra i ansiktet. Inte vill man ha något som stramar i ansiktet inte. De har ett labb där man kan få designa sin egna ansiktskrämer och det gör man genom att addera känslor. Häftigt tycker jag :-)

Detta är en sponsrat inlägg.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...