torsdag 19 december 2013

Åreskutan.se

Julen knackar snart på vår dörr och ingen snö syntes så långt ögat kan nå. Jag är inte mycket för snö i vanliga fall men till jul vill jag ändå att det ska liga lite på marken. Kanske skulle man ta en stuga åre? Kanske hade man fått lite julkänsla då.

Som sagt, jag är inte mycket för snö men en stuga i Åre skulle jag nog kunna hyra under en jul faktiskt., Det hade nog varit mysigt att sitta där framför eldstaden och bara mysa. Kanske med varm choklad eller med en kopp kaffe.

Jag gick in på en hemsida där de hade bilder från Åre och jag måste säga att det såg mysigt ut. Man ska kanske slå slag i saken en jul framöver? Ta barnen med sig och bara mysa där en vecka. Den som vill kan ju vara ute och leka i snön med. Jag tror faktiskt att det hade blivit en helt fantastisk jul.

Har ni varit i Åre? Hur var det där? Vad gjorde ni? Hur ser stugorna ut? Många frågor men det hade varit roligt att veta :-)

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...