torsdag 19 december 2013

Billiga patroner till bra priser samt fri frakt

Jag fortsätter med mina små julklappstips. Alla älskar att få paket. Det är jag helt övertygad om. Men det kan vara svårt att veta vad man ibland ska köpa för att ge bort. Jag satt här hemma och funderade på vad jag skulle ge till barnens farmor. Jag kom fram till en hemmagjord almanacka kanske hade varit något att få i present.

Man skriver ut kort som är tagna på barnen och sätter som bild på varje månad. perfekt tyckte jag. Tills jag märket att min färgpatron var slut i min skrivare. Jag letade på nätet för att kunna beställa hem en ny så fort som möjligt och hamnade på 112ink. De har hög procent på leveranstiden. 95% får bläckpatronerna dagen efter och dessutom har de fri frakt.

Jag ska beställa mina patroner där för möjligheten är stor att jag får dom i morgon och då har jag helgen på mig. Skulle de inte komma imorgon så kommer de förmodligen på måndag. Då hinner jag skriva ut bilderna ändå :-)

Jag tror barnens farmor skulle uppskatta och få en sådan personlig almanacka i julklapp. Ett litet tips till er som inte vet vad ni ska ge era barns far eller mor föräldrar.

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...