fredag 13 december 2013

Blacktie.se

Vart man än vänder och vrider sig på internet så är det nästan bara kläder, barn, ungdom och kvinnor. Har dom glömt männen? Ja det verkar så. Därför blev jag glad när jag trillade över Black tie. Där finns många fina plagg till mannen och det till olika sammanhang.

När jag gifte mig för 11 år sen så hittade man inte så mycket. Tänk om man hade visst om denna sajt då? Där finns skjortor, frack och västar till exempel. De har även skor och tillbehör. De har alltså ett komplett sortiment. Var brukar man hitta det någonstans?

Ska du in och kika så glöm inte att kika på deras erbjudande. Där kan man tjäna in en del pengar faktiskt.

När man köper kläder till män och speciellt om det är skjortor eller andra fina plagg som ska sitta rätt på mannen så kan det ibland vara svårt att hitta rätt storlek. Mest beror det på att man inte alltid vet var man ska mäta. Det kan man få se här då de har en kolumn för det. Mycket praktiskt.

Gå gärna in och kika :-)

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...