fredag 13 december 2013

Sony Vaio Multiflip

Vill du ha en laptop som verkligen säljer det den lovar? Då ska du välja Sony Vaio. Jag har haft flera märken innan och de har varit dåliga allihop. De blev kasserade innan det hade gått två år. Denna gången köpte jag en Vaio och jag är så super nöjd.

Vaio har en bra redigering och delning av program och det ingår ett program som heter CamScanner. Det är enkelt att fotografera och flödet är smidigt. Jag älskar ju att fotografera så att man får bra foton är viktigt för mig. Datorn är smidig och långt ifrån klumpig. Den är smal men den innehåller så otroligt mycket.

Vad har du för dator idag? är du nöjd? Jag har haft min dator i snart ett halvår men än så länge har det inte varit någonting med den. Med mina andra datorer så har jag ju märkt att det varit något fel hela tiden. Jag är fullt nöjd med min dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...