fredag 13 december 2013

Rawson’s Retreat bjöd på en oförutsägbar dag för flera :-)

Tänk att gå en promenad genom en park. Kanske sätta sig ner och prata en stund. Man sitr där och njuter av den vackra naturen och helt plötsligt så kommer det flygande maskiner med krogar som släpps ner till en. I korgen finns det två vinglas och en flaska vin. Vad häftigt det skulle vara. Snacka om att man hade blivit förvånad.

Det hände faktiskt i Stockholm och jag skulle vilja vara där. Det hade varit häftigt att se när korgarna kom in och landade framför de promenerande parkgästerna. Det skulle varit roligt att få se deras min. Ja det fick jag ju se nu när jag såg videon men det är lite skillnad att få se det i live :-) Det värmer nog deras frusna själar så här års när kylan tränger sig på.

Tänk att få sitta där under filten som medföljde och bara njuta av dagen.
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...