onsdag 18 december 2013

Leksaker på Toysrus

Alla känner vi nog till toysrus. Det är en butik som har massor med leksaker till alla åldrar av barn. Egentligen behöver man bara gå in där när man ska söka efter flera julklappar för de har det mesta. Handlar man på nätet så tjänar man ju dessutom in på frakten då.

Mina tre minste älskar lego så det blir nog en del lego från oss till barnen i julklapp i år. Lego är ju perfekt för de går aldrig ur tiden. Man kan lägga undan dom och ta fram dom vid ett senare tillfälle igen och de blir lika uppskattade igen.

Toysrus har även en hel del spel och jag älskar spel. Det är roligt att sitta tillsammans med barnen och spela tycker jag. Att handla på nätet tycker jag är smidigt och toysrus har ju bra system på sin sida. Man kan söka produkter efter ålder. Perfekt. Det blir enklare att hitta då på vad som passar in för varje ålder.

Är ni inte klara med era julklappsinköp så är denna sida att rekommendera. Det blir ett litet tips från mig. 

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...