onsdag 18 december 2013

Handla tryggt och säkert

Det är jul om en vecka. nu springer dagarna iväg. Är ni klara med all julhandel? Jag har några julklappar kvar att köpa. Vissa av barnen tycker jag är svåra att handla till. De är mitt emellan en ålderskarv kan man säga. Ena benet i barnvärlden och ena benet i ungdomsvärlden. Flickor är lättare att handla till än pojkar tycker jag. Det finns mer till dom.

Jag har ju två mindre killar med. Inte jättesmå men ändå små. De är fel och sju år gamla. Det är leksaker för hela slanten kan man säga när det gäller deras önskelista till jultomten.

När det gäller leksaker så är det mycket viktigt med säkerheten. Det ska inte vara några lösa delar som ett barn kan sätta i halsen. nu har jag inga små barn men jag har barn som får kompisar hit som är lite mindre ibland. Då är det bra med säkra leksaker.

Besök gärna Barnia på nätet. Dom har en del saker att välja mellan och deras sida är så fräsch och fin. Man ser lätt vad de har att erbjuda.

Snart har Pontus avslutning på dagis. De ska vara i kyrkan idag 9:30 och de ska sjunga med. Jag ska ner och kika på honom hade jag tänkt. Ni får ha en fin dag!

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...