fredag 20 december 2013

Sponsrad video- En julsaga

Det finns bra reklam och det finns dålig reklam. Denna video som jag nu har i detta blogginlägg tycker jag är bra reklam och mycket värd att se. Därför publicerar jag den och jag tycker ni borde ta er lite tid och titta på den.

Jag är mamma till ungdomar och tycker det är viktigt att vi pratar med våra ungdomar om alkohol. I många länder kan man handla en flaska vin i en helt vanlig affär och jag tycker att det är fel att kunna göra det. Här i Sverige har vi ett systembolag som vi måste gå till och det tycker jag är otroligt bra.

Det har nämligen visat sig att vi i Sverige konsumerar hela 30% mindre alkohol än i de länder där man kan köpa den i en vanlig affär. Det gör mycket med andra ord att man måste gå in på ett systembolag.


Detta är ett sponsrat inlägg.
  Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...