fredag 20 december 2013

Akerblads.se kan vara ett alternativ

Tänk att bilder gör mycket. En bild säger mer än tusen ord sägs det och det stämmer verkligen. Jag hamnade på sidan www.akerblads.se. Det är ett hotell som även har ett spa. Deras bilder som de hade på framsidan tilltalade mig mycket. Det var nästan så att man ville åka dit bums.

Tänk så skönt det hade varit om man hade kunnat gå till spa avdelningen och bara njuta av tiden där. Jag kan inget annat än att njuta i tanken. De har olika julpaket som man kan välja. Det är bra tycker jag för då har ju alla råd och man kan själv välja också vilket som passar en bäst.

Detta är ett alternativ som jag hade kunnat tänka mig att ta den dagen då det bara är jag och sambon som bor här i huset. När barnen är utflugna.

Det hade varit rätt så skönt och bara kunna njuta av tiden och slippa all stress. Eller så är detta ett bra alternativ efter alla julhelger. Efter dessa helgerna så kan man behöva varva ner lite faktiskt. Det är mycket julstress nu så här innan jul.

Brukar ni åka iväg över julen?

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...