söndag 8 december 2013

Upplevelser.com

Förra året vann jag en upplevelse från upplevelser.com. Det var i december förra året och den har inte blivit av än. Men snart så ska vi ta denna kväll och det är höga förväntningar kan jag säga. Jag valde en mordgåta och betalade för Fredrik så vi ska gå på den. Jag har alltid velat gå på en sådan och det har Fredrik  med. Jag ser verkligen fram emot denna kväll och jag kommer berätta allt sedan i bloggen :-)

Den vinst jag valde var självklar egentligen men jag kunde inte låta bli att titta på allt annat de har att erbjuda. Jag tittade på erbjudandet om att hyra en spa. Det erbjudandet var för två personer och då kunde man få må gott en bra stund där. Sen har de även fisk pedikyr. Det har jag också alltid velat testa och det blir nog nästa gång.

Denna mordgåta som vi ska uppleva snar blir min julklapp till Fredrik. Vi ska bo på ett hotell över natten och bara ha det gott. Jag ser verkligen fram emot detta. Jag tycker det är bra med sådana här upplevelser i julklappar för det är ju något som man alltid kommer ha med sig sen.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...