tisdag 7 januari 2014

Badshop.se - ett val när man måste köpa en ny dusch

Snart är jullovet slut och skolorna börjar igen. Ska bli skönt att komma in i de vanliga rutinerna igen. Man vänjer sig lätt vid ledigheterna så man blir nästintill försoffad. Inte bra. Vi har städat ut julen nu i alla fall. Skönt även det.

Duschade småkillarna innan och det gick smidigt och bra. Det går bra att duscha dom nu. Det blir inget skrik och inget gråt. Jag förstår inte varför de har varit så rädda för duschen.

Prat om dusch. Jag var inne på badshop.se och såg att de hade en hel del där inom dusch. Vi fick ju köpa en ny duschkabin för några år sedan och vi är fullt nöjd med den. Men skulle vi behöva byta ut den så ska jag överväga med att köpa en där inne på badshop.

Tycker det är så svårt att hitta någon som man kommer att trivas med för det är så mycket som ska passa in. På denna sidan så kan man slå in det som man vill ha och sedan söker man vidare efter det. Det tar inte så lång tid så att säga för den tar ju bort de val som inte finns så att säga.

Men jag är nöjd med den vi har idag och jag hoppas verkligen att den varar et bra tag till.


Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...