måndag 6 januari 2014

Personliga saker hos kiddoz

Vi har städat bort julen idag. Det var en hel del tomtar och glitter som åkte ner i papplådan. Under städningen så fann vi en hel del leksaker med som är barnens. De fick en hel del till jul. De fick inte bara leksaker utan även böcker. Jag tycker det är viktigt med böcker och ger dom gärna det i födelsedagspresenter och julklappar.

Numera kan man ju få böcker som är personliga. Man kan köpa en bok med barnens namn som huvudperson. Det är lite häftigt. Hos kiddoz.se finns det några att välja mellan. De är inte så dyra heller faktiskt.

De har boken En Julsaga och det hade ju varit något att ge barnen i julklapp egentligen. De hade nog tyckt det var roligt att få vara med i en sådan bok. Det får bli nästa år. Man ger ju inte bort tomtar till födelsedagar.

Kiddoz har även påslakan, handdukar och snuttefiltar. Det är ju också något som kan bli personligt. Jag har get bort påslakanset i julklapp till mina barn ibland. De får ett eget och de blir personliga då det oftast är mönster som de tycker om.

Nu ska jag ta mig lite kaffe och varva ner lite till det. Ha en fin kväll.

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...