måndag 6 januari 2014

Gegamojjas kollektion

EKOLOGISKA BARNKLÄDER OCH BABYKLÄDER - GEGGAMOJA

  • Jag gillar kläder som är både praktiska och snygga samt att de sitter bra och är bekväma för barnet. Sedan är det ett stort plus att de är ekologiska med. De har små fina och nätta detaljer som gör klädesplagget tufft och iögonfallande.  Det bästa är att modellen på klädesplaggen passar både tjej och kille. Ja bortsett från klänningar och kjolar då. 
  • Jag har alltid gillat randiga kläder på barn. Jag vet inte varför men jag har alltid gjort det. Geggamojjas kollektion består av en mix av vuxet miniatyr och klassiskt randigt. De har många fina färger att välja mellan och det är alltid färgglada färger som är kombinerade med grått, svart och grått ibland. 
  • Kika gärna in på Geggamojjas kollektion
Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...