söndag 5 januari 2014

Goda kroppkakor för figuren

Varit hos svärmor och ätit kroppkakor och med god fika efteråt. Man blev mätt kan jag säga. Det var både mysigt och trevligt. Tittade lite på TV sen och nu har vi hunnit hem. Ska snart gå på en promenad. Måste försöka bli av med några kilon för att komma i en bröllopsklänning ;-)

Var inne på Nelly.com och fann en hel del som jag skulle vilja komma in i. . De har många fina rabatterade kläder just nu. Upp till  80% så man ska kanske passa på att handla till tärnorna?!

Nu ska jag ta min promenad. Kika gärna in på Nelly.com och se vad de har att erbjuda. En hel del faktiskt.






Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...