onsdag 8 januari 2014

colourcatcher.se

Jag har högar med tvätt och att tvätta är något av det tråkigaste jag vet. Varför? Jo för det tar aldrig slut. Jag har barn som är ute och leker och som får rätt så härda fläckar på sina kläder ibland. Oftast så går de ju inte bort heller vilket är mycket tråkigt.

Sen färgar ju en del kläder med fast de inte ska göra det. Man har märka kläder inne i maskinen och på ett av klädesplaggen så finns det något mörkt på en rygg eller på framsidan. Ibland så är det armarna som har en annan färg. Vad kan då hända? Jo den delen färgar av sig på de andra kläderna.

Jag fick höra att det skulle finnas något som gjorde att man kunde ha alla kläder i en och samma tvätt. Jag var lite misstänksam och jag vågade först inte prova faktiskt. Tänk om min vita tvätt skulle bli fläckig nu? Jag köpte detta lilla paket som var rena mirakelkuren för tvätten och blev så förvånad när jag fick se m9n tvätt efteråt. Den var inte missfärgad!

Är du intresserad av denna lilla produkt? Kika in på colourcatcher.se och läs lite mer där. Jag lovar att du kommer inte att ångra dig om du köper en sådan.

 Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

1 kommentar:

  1. Bra grej. Har testat på en broderad duk. Tvätt är tråkigt. Idag gick dessutom vår tvättmaskin sönder. Kul, kul

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...