onsdag 8 januari 2014

Ska du ha en event?

När jag hör ordet event så tänker jag på marknadsföring. Det i sin tur låter kanske inte så roligt men jag tycker det är roligt att gå på events. man kan lära sig mycket på dessa tillfällen och samtidigt så träffar man mycket folk. Nya bekantskaper är väl aldrig fel?!

När jag går på events så är det sällan jag tänker på hur mycket jobb som är nerlagt eller på hur mycket pengar som lagts ut för att vi besökare ska bli intresserade av att köpa värdens produkter. Allt är inte gratis här i världen och det kostar minsann att få sälja.

När man ska ha events så är det mycket som man ska tänka på och ibland så kan det vara skönt att lägga det ansvaret på någon annans axlar. Visst kostar det lite mer men det kan faktiskt vara värt mödan. Är det inte bättre att värden är pigg och glad när han eller hon ska marknadsföra sina produkter?

Ibland så kan d vara svårt att veta vart man ska vara någonstans. Passar lokalen som man fått hyra billigt? Räcker ytan till för alla som ska komma? Är det rätt belysning för att stämningen ska vara på topp?

Ja det är en del man ska tänka på. När man själv inte vill tänka på allt det där, då kontaktar man megruppen.se. Jag tror de kan hjälpa alla som tänker ha en event.

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...