onsdag 8 januari 2014

Tummen upp för novastar

Ibland när man kommer till sidor där det säljs barnkläder så tycker man det är synd att man inte har en liten haha. Kläderna är ju så söta och speciellt de små. Jag hamnade frokenhilda.se och de säljer ju klädmärket novastar och jag bara älskar dom kläderna.

Novastar finns inte bara för små barn faktiskt utan de har i storlekarna mellan 68-150 och man kan säga att novastar är en kollektion med attityd för designen är inspirerad av street, vilket man kan relatera till sköna och funktionella kläder som dessutom är av bra kvalité.

Jag köpte liknande byxor till mina småpojkar när de var små och de var otroligt slitstarka. De hade dom både på dagis och hemma och de höll bra. Visst blev dom lite slitna men det blir ju alla kläder.

Min minsting som ska bli 6 år snar älskar ju att gå i jeans. Ibland har han svårt att knäppa upp dom när han ska gå på toaletten och han står och trampar för att det tar så lång tid innan man får upp knappen. Dessa jeansen som är på bilden har resår i midjan. Min son kan ha ett oar jeans på sig samtidigt som han själv kan sköta toalettbesöken.

Nej det blir tummen upp för novastar

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...