tisdag 27 maj 2014

mina tankar om balkonger

När jag bodde i lägenhet i Skåne så hade vi en stor balkong som vi ofta satt i. Balkong har alltid varit viktig för mig om jag inte har haft en trädgård att gå ut i. Jag känner mig smått innestängd om jag inte kan gå ut. Visserligen kan jag gå ut på den vanliga tomten utanför men ibland så är det ju dåligt väder och då vill jag gärna vara inne men samtidigt ändå känna att jag är utanför lägenheten.

När vi åker på semester och ska bo på hotell så har jag också gärna balkong om det finns till hands. Jag har inte varit på många hotell men det har blivit några stycken. De flesta har inte haft någon balkong alls och några har haft men de flesta har haft en så kallat fransk balkong.

Har du balkong? Är det viktigt för dig att ha en balkong eller du klarar dig utan?

Jag var inne på balcona och kikade och där hade de en del balkonger som man kunde titta på. Det finns olika modeller och den ena är finare än den andra. Gå gärna in och kika :-)

När jag hade lägenhet och hade en balkong så var den långsmal. Det finns även balkonger med lite mer luftighet i sig. Det hade jag nog hellre velat ha så att barnen kan röra sig där ute.

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...