onsdag 21 maj 2014

Snygg vägglampa

Vi är ute efter lampor till vårt sovrum men har inte hittat några som vi har tyckt om. De ska inte bara vara snygga då utan de ska även vara praktiska. Det sistnämnda är det viktigaste för min del. Jag surfade runt på nätet efter lampor och hamnade på lampgallerian.se. De hade många fina lampor där. Det var speciellt en som jag fastnade för.


Visst är dom snygga? Jag tycker dom ser eleganta ut samtidigt som man har stor nytta av dom. Det går att vrida lampan dit man vill och samtidigt så ser de pråliga ut på något sätt. Både jag och Fredrik kan läsa vars en bok och ha ljuse på bladen så att man ser texten. Perfekt.

Jag gillar färgen faktiskt fast den kanske ser lite tråkig ut. Men det fina i den är att den är stilren. Den passar i de flestas hem. Den smälter in lite i miljön och det är ju bara positivt.

Vad tycker ni om lampan? Roligt att höra andras åsikter.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...