lördag 23 juli 2016

Möbler till alla

Vi har städat, fixat och donat nu inför semestern. Det är mycket som ska göras innan vi åker och sedan blir det en del när vi kommer tillbaka. Huset ska min syster, mamma och hennes man sova i när vi är borta.

Vi fick större plats i huset tyckte jag. Vi har flyttat några möbler och tagit bort några andra. Det gör mycket beroende på vilken möbel man har har vi märkt. En del sväljer mer och andra ser mindre klumpiga ut. Är vi så många som vi är här hemma så gör möblerna mycket De ska helst se så smidiga ut sm möjligt och de ska helst smälta in i resten av möblerna man har för att det inte ska se så klumpigt ut.

Ibland när man har varit ute och ätit mat så ser man hur restaurangmöblerna ser ut för många av dom kan man ha hemma med. En del är verkligen smidiga medan andra kan vara både fula och klumpiga.

Inredning är roligt. Jag tyckte inte det förr men på senare år så har jag börjat bli intresserad. Missförstå mig nu inte. Jag har alltid tyckt om fina möbler men man köpte det an hade råd till och såg inte efter vad man hade för annat i hemmet. Det smälte inte alltid in kan man säga.

Jag hamnade på sidan www.azdesign.se och där hade de många fina möbler som hade passat bra här hemma. Kika gärna in där och se om ni hittar något som skulle passa er. Man vet aldrig. Det finns alltid något till någon.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...