torsdag 2 april 2009

Glas i falukorv

Nu har det hittats glas i falukorv. Korven handlades in den men har varit fryst så glaset upptäcktes inte förrän nu.

Karlsborg drabbades denna gång. Jag hoppas verkligen att de hittar de skyldiga snart. Man vågar ju knappt ge barnen mat snart. Risken finns ju att de tuggar på glasbitar!

Det har t.o.m förekommit att det har serverats kyckling där det fanns glas i på en skola i Västerås.

Wanja Lundby-Wedin chattade med läsarna på aftonbladet. Ni som läsa chatten går in Här

Från det ena till det andra. Ikväll kommer Berg flyttar in. Jag ska se det trots att det handlar Pernilla Wahlgren.

Jag är ingen stor fan till Pernilla. Ingen fan alls ärligt talat.

Det är är så mycket runt hennes person som är så märkvärdigt.Hon är arbetande ensamstående 4 barnsmamma. Hur många är inte det?

Jag har varit ensamstående med 5 barn. Nyfödda tvillingar, en 4 1/2 åring, en 6 åring och en 9 åring. Jag var ensam med alla dom utan någon fader närvarande.

Märkvärdigt? Nej...det är så livet är för många.

Det är inte Pernilla som sagt att det är det men det har varit mycket som sagt om hur otroligt duktig hon är som klarar av att ta hand om barnen samt jobba. Visst är hon duktig...men det är som sagt många andra oxå som är i samma sits som hon. De råkar bara inte vara kända!

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Rösta på mig

1 kommentar:

  1. g en härlig dag. Här lyser solen för fullt, VÅR... Nja, Pernilla är väll inget fan från mitt håll heller kan jag säga. Många kramar från Tollan

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...