söndag 20 september 2009

Härlig dag!

3 maskiner tvätt har jag tvättat idag. Intressant va?

Vi har varit hos pappa o fikat med idag. Han blev så glad över att träffa André igen. Det går ju ett tag mellan varven. Vädret har varit hur fint som helst så vi satt ute o fikade.

Beatrice hade en kompis hemma idag. Hon o hennes familj ska flytta till Belgien i morgon. De ska bo där i 3 år sen kommer de tillbaka igen. Tråkigt men de ska hålla kontakten med varandra.

Vi har varit iväg till husvagnen med idag. Har tagit ner förtältet. Får passa på medan det har varit torrväder så man slipper torka för mycket på tältet. Jag blev stucken av en geting idag. Det var längesen jag blev stucken så man har glömt bort hur ont det gör.

Ska snart natta kudden så jag säger natti natti!


Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...