lördag 21 augusti 2010

Sex 104 ggr för att bli gravid.

Jag trodde att det räckte med att ha sex en gång för att kunna bli gravid, men enligt en undersökning i expressen så är genomnsnitten 104 ggr innan man blir gravid.

Oj. Ja det är inte konstigt att det finns så många som tror att de kan göra det utan skydd. (ironi)

Det finns dom som blir gravida med en gång så jag tror inte att den undersökningen stämmer fullt ut.

Smickra mig ;-)  Flattr this

Tycker du om min blogg? Lägg gärna till den i bloglovin eller i följaren till höger ;-)

1 kommentar:

  1. Den tror jag inte på! Jag brukar säga att jag bara har gjort det 6 ggr, finns inte bevis för fler =))

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...